دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۷
ارديبهشت

سلام به شما عزیز هایی  که دارید پست جدیدم را می بینید . اگر شما حسین صبری منظورم دوستم را بشناسید و اگر بدانید که آن کلاه سبز 2 است باهاتون کاردارم بقیه نوشته ی پایین را لطفا نخوانند بخاطر خودتون می گم گیج می شوید باور کنید.

سبز 1 و 2امروز متاسفانه حسین صبری نیامد در گروه هشت وبلاگ رنگین کمانی و من کلاه سبز 1 هم دارم سبز 1 را می نویسم هم سبز 2 الان می نویسم : ای کاش مهره داشتند. ای کاش بعضی هایشان شنگ تر بودند. ای کاش بزرگ تر بودند. ای کاش می شد رامش کرد وحیوان دست آموزت می شد و ای کاش سوارش می شدی.

 

  • محمدصالح احمدی
۱۷
ارديبهشت

سلام من می خواستم بگم شما تا به حال کسی که خیلی مشهور باشد دیدید. جواب بدید. یک چیز دیگر می دونستید مشاهیر از کلمه ی مشهور می آید . و مشهور هم از یک کلمه ی دیگر و همین طور هم خانواده می شوند من که کسی را ندیدم شاید هم دیدم ولی یادم نمی آید. فقط برام کامنت بنویسید که چه کسی رو دیدید. اگر هم خودتان آدم مشهوری بودید بگید که کی هستید.

  • محمدصالح احمدی
۰۷
ارديبهشت

سلام من با یک انیمیشن برگشتم. یک برنامه به نام gifmobاست و از فروشگاه یا همون پلی ستور دانلود کنید. تا بتوانید استاپ موشن کنید.

استاپ موشن چیست.

استاپ موشن یک کار است که مربوط به انیمشین سازی است که روندش این توریست.

چند عکس مثلا 40 یا 50 تا عکس لازم دارد که به هم می چسبند و متحرک می شوند.

 

  • محمدصالح احمدی
۰۴
ارديبهشت

سلام امروز بنظرتون  براتون چی دارم. یک آشپزی در یک روز سخت یک کار باحال بود منظورم از پروژه هام هست. امیدوارم به وبلاگ دوستم سر زده باشید اسم ایشان حسین صبری است و اسم وبلاگش یوز پلنگ پروژه هاست. از آشپزی شروع می کنم. یک روز من یک شکلات را می خواستم آب کنم و گشنم بوده خونه هم هیچ کس نبود و خونه هم هیچ چیز نداشتیم به جوز چند تا شکلات سفت که حتی کنده هم نمی شد.من آن ها را توی قابلمه گذاشتم و گذاشتم آب بشه. پیش قابلمه بودم و حواسم به تلویزیون بود یک دفعه کله ام را به سمت قابلمه بردم و کاملا سوخته بود. آمدم بزنم بر بدن یک دفعه دیدم این سنگ سفت سفته یک هو زنگ خانه به صدا در آمد از پشت آیفون دیدم مادرمه سه سوته انداختمش توی کمد دیواری و قایمش کردم انگار که هیچی نشده و بعد از دو ماه مچم را گرفتند و من کاملا شرمنده شدم.

  • محمدصالح احمدی
۰۳
ارديبهشت

سلام می دونید امروز براتون چی دارم. هیچیcrying آهان فهمیدمenlightenedاین دفعه شما یک چیزی بگید. هرکس این پست را دید سریع کامنتی راجب یک موضوع بگویید گه من یک کار هیجان انگیز ترکیبی انجام بدهم منظورم آن کامنت هایی که شما می نویسید. شما اگر بخواهید من کامنتی جدید بگذارم باید بهم کامنت بدهید چون هنوز چیز جدیدی ندارم.

  • محمدصالح احمدی