دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

انیمیشن سازی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ

سلام من با یک انیمیشن برگشتم. یک برنامه به نام gifmobاست و از فروشگاه یا همون پلی ستور دانلود کنید. تا بتوانید استاپ موشن کنید.

استاپ موشن چیست.

استاپ موشن یک کار است که مربوط به انیمشین سازی است که روندش این توریست.

چند عکس مثلا 40 یا 50 تا عکس لازم دارد که به هم می چسبند و متحرک می شوند.

 

  • محمدصالح احمدی

نظرات  (۳)

مطلب خوبی بود دانلود کنیم ببینیم چی میشه خودت انجام دادی؟

پاسخ:
بله نمونه اش را توی گروه گل های احمدی می گذارم

  • سید محمد حسین
  • سلام آقا محمد صالح. چه مطالب قشنگی انشاالله بتوانی مطالب بیشتر و بهتر بگذاری

    سلام آقا محمدصالح عزیز. خیلی خوب است،

    که تجربه‌های خوبت را به‌اشتراک میگذاری.

    ای‌کاش، تصویری از اپلیکیشن gifmob و

    نمونه‌ای از انیمیشن‌هایی را که ساختی،

    به‌اشتراک می‌گذاشتی؛ چون در ذهن

    خواننده‌ی مطلب، سوال ایجاد 

    می‌شود؛ یعنی کنج‌کاو 

    می‌شود، این چیزها را

    ببیند؛ بنابراین

    اگر نشان می‌دادی، خیلی خوب

    بود. درضمن، همه که در گروه گل‌های

    احمدی عضو نیستند. این وبلاگ مشتری‌ها

    و خوانندگانی دارد، که فقط همین‌جا را می‌شناسند.

    اگر آن‌ها را درنظر بگیری، انگیزه‌ی بیش‌تری برای

    سرزدن به این‌جا پیدامی‌کنند.

    یکی از خوبی‌های این مطلب، لسن بود: مشخص است،

    که سعی کردی، علایم نگارشی و قوانین بندنویسی

    را رعایت کنی. به این تلاش خوب خود ادامه بده.

    موفق باشی نویسنده‌ی خلاق پرانگیزه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی