دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

مشاهیر

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سلام من می خواستم بگم شما تا به حال کسی که خیلی مشهور باشد دیدید. جواب بدید. یک چیز دیگر می دونستید مشاهیر از کلمه ی مشهور می آید . و مشهور هم از یک کلمه ی دیگر و همین طور هم خانواده می شوند من که کسی را ندیدم شاید هم دیدم ولی یادم نمی آید. فقط برام کامنت بنویسید که چه کسی رو دیدید. اگر هم خودتان آدم مشهوری بودید بگید که کی هستید.

  • محمدصالح احمدی

بازیگر

فوتبالیست

مشاهیر

معروف

نظرات  (۱)

سلام آقا محمدصالح عزیز.

هرکدام از نوشته‌هایت یک نکته‌ی جالب و

خلاقانه دارد؛ مثلا این‌جا از یک بازی زبانی

جذاب و شیرین استفاده کردی، که خواننده

را با متن هم‌راه می‌کند؛ منظورم بازی با 

کلمات هم‌خانواده است. این کار را 

انجام دادی، که ذهن مخاطب را

با معنی کلمه‌ی مشاهیر

درگیر کنی و کمک

کنی، معنی

این کلمه

را درک

کند.

اما درباره‌ی پاسخ به سوالی که طرح کردی

من انسان‌های مشهوری می‌شناسم؛

مثلا رییس کارخانه‌ی اسباب‌بازی،

مدیر مدرسه‌ی شما، آقای اعلایی.

پدر شما، آقای مجید احمدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی