دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

سبز 1 و 2

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۳۹ ب.ظ

سلام به شما عزیز هایی  که دارید پست جدیدم را می بینید . اگر شما حسین صبری منظورم دوستم را بشناسید و اگر بدانید که آن کلاه سبز 2 است باهاتون کاردارم بقیه نوشته ی پایین را لطفا نخوانند بخاطر خودتون می گم گیج می شوید باور کنید.

سبز 1 و 2امروز متاسفانه حسین صبری نیامد در گروه هشت وبلاگ رنگین کمانی و من کلاه سبز 1 هم دارم سبز 1 را می نویسم هم سبز 2 الان می نویسم : ای کاش مهره داشتند. ای کاش بعضی هایشان شنگ تر بودند. ای کاش بزرگ تر بودند. ای کاش می شد رامش کرد وحیوان دست آموزت می شد و ای کاش سوارش می شدی.

 

  • محمدصالح احمدی

نظرات  (۲)

  • سید محمدحسین لواسانی
  • سلام آقا محمد صالح. خیلی مطلب خوبی گذاشتید

  • محمدحسین نورمحمد
  • باید مطلب زیر را اضا فه کنی

     

    این متن یک تکه از پازل هشت تکه بزرگ تری است .

    اگر میخواهی پازل را حل کنی باید به هشت متن رنگی توجه کنی؛

    حدس بزنی مو ضع چه بود؛

    مثل یک بازی پانتومیم.

    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی