دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

آشپزی در یک روز سخت

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۵۶ ق.ظ

سلام امروز بنظرتون  براتون چی دارم. یک آشپزی در یک روز سخت یک کار باحال بود منظورم از پروژه هام هست. امیدوارم به وبلاگ دوستم سر زده باشید اسم ایشان حسین صبری است و اسم وبلاگش یوز پلنگ پروژه هاست. از آشپزی شروع می کنم. یک روز من یک شکلات را می خواستم آب کنم و گشنم بوده خونه هم هیچ کس نبود و خونه هم هیچ چیز نداشتیم به جوز چند تا شکلات سفت که حتی کنده هم نمی شد.من آن ها را توی قابلمه گذاشتم و گذاشتم آب بشه. پیش قابلمه بودم و حواسم به تلویزیون بود یک دفعه کله ام را به سمت قابلمه بردم و کاملا سوخته بود. آمدم بزنم بر بدن یک دفعه دیدم این سنگ سفت سفته یک هو زنگ خانه به صدا در آمد از پشت آیفون دیدم مادرمه سه سوته انداختمش توی کمد دیواری و قایمش کردم انگار که هیچی نشده و بعد از دو ماه مچم را گرفتند و من کاملا شرمنده شدم.

  • محمدصالح احمدی

نظرات  (۲)

قیافه‌ی مامان‌جون وقتی دسته گل جنابعالی را دید، خیلی جالب بود!🤪🤔🧐😬😕🤯🤯🤯

لطفا شیرین کارری‌های خود را به اطلاع خانواده برسانید😤😠😁😁🤗

سلام آقا محمدصالح عزیز.

چه مطلب طنزآمیز و بامزه‌ای نوشتی!

در این پست، علاوه بر طنز، یک نکته‌ی جالب دیگر 

وجود دارد و آن اشاره‌ای است، که به وبلاگ‌ دوستت

حسین صبری کردی. بسیار کار جالبی بود.

محمدصالح عزیز، از آخرین باری که به این وبلاگ

سرزدم چند مطلب جدید در آن نوشته‌ای. این

خیلی خوب است؛ زیرا حس‌زنده و فعال‌بودن

می‌دهد؛ یعنی مشتری‌ها و خوانندگان حس

می‌کنند، صاحب این‌جا چراغش را روشن

نگه‌داشته. این حس خوب به آن‌ها 

انگیزه می‌دهد، باز هم به این 

وبلاگ سر بزنند و مطالبش

را بخوانند؛ یعنی وبلاگت

باز تم زنده‌تر و فعال‌تر

می‌شود.

موفق باشی، نویسنده‌ی

جوان خوش‌ذوق پرانگیزه.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی