دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

چالش کتاب خوانی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ق.ظ

وسلی آبادسلام به همه که دارید پست من را می خوانید.امروز با چالش کتاب خوانی برگشتم.کتاب امروز وسلی آباد است.اگروسلی آباد رو داشتیدتیدش بخوانید و توضیح دهید که چه بود.این اولین چالش بود چون یک دانه بیشتر نبود اگر خودتان کتابی که دوست داشتید خواندید حتما اسمش رو بنویسید واضح و صحیح.

 

  • محمدصالح احمدی

علم

مطالعه

چالش

کتاب

کتاب خوانی

نظرات  (۳)

سلام آقا محمدصالح عزیز.

همه‌ی مطالب وبلاگت عالی است؛ ولی این آخری به من انگیزه داد، وبلاگت را به دیگران هم معرفی کنم، تا از مطالب خوبت استفاده کنند‌.

راستی جای داستان‌های جدیدت( اینترنت ) و اسبتب‌بازی فوق‌العاده‌ات( آب‌وهوای به‌هم ریخته ) خیلی در این وبلاگ خالی است!

سلام عزیزدلم پسرهنرمند.خداقوت ان شاءالله داستانهای شماروبخونیم وکیییییف کنیم.

دستت دردنکنه.

روزهایی که این کتاب را می‌خواندی و داستانش را برایم تعریف می‌کردی، خیلی دوست داشتم من هم جای وسلی باشم. با تمام وجودم آرزو می‌کنم تو هم وسلی‌آباد خودت را بسازی پسرم....دوستت دارم و به تو افتخار می‌کنم.

من دو تا کتاب را این روزها میخوانم. یکی کتاب قصه‌گو برنده است از آنت سیمونز

و دیگری کتاب شکاف اعتماد به‌نفس از راس هریس

 

پاسخ:
ممنون خودم دیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی