دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

دنیای من

من یک دنیایی دارم که می خواهم به شما معرفی کنم.

سلام من محمد صالح هستم. من نویسندگی میکنم و الان مشغول نوشتن یک داستان هستم. شاید عجیب باشد که من یک پسر ده ساله دارم داستان می نویسم.اسم این داستان موتور سواران که شخصیت هاش همکلاسی هام هستند. چه خوب شد که راجب همکلاسی هام حرف زدم من داخل مدرسه همزه دوران درس می خوانم مدرسه ی خوبی است پیشنهاد می کنم که به سایتش مراجعه کنید.
من گفتم دارم داستان می نویسم احتمالا من چند هفته شایدم یک یا دو ماه طول بکشه چون داستان دراز و بلندی است. من داستان هام رو به نمایش می ذارم و بهتان می فروشم.
در پست و کامنت های دیگر با من بسشتر آشنا می شوید.

آخرین مطالب

کار دلخواه

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۰ ب.ظ

سلام همومون از کاری که دوست نداریم و الزامی است خوشمان نمی آید. خوب چون که دوستش نداریم و حتما باید انجامش داد. ما توی زندگی از این زندگی از این کار ها زیاد داریم.ما باید وقتی به این کار ها می رسیم باید سریع انجامش بدهیم و به کار مورد علاقه خودمان را انجام دهیم.کار سخت

  • محمدصالح احمدی

نظرات  (۳)

عاااالی بود. استفاده کردیم

سلام محمدصالح عزیز. چه‌تصویر تفکربرانگیزی! حسابی من را به فکر فروبردی!

چه حرف خوبی از تو یاد گرفتم پسر عزیزم😘🌺🌺🙏

پاسخ:
کاری از شماست که من رو بزرگ کردی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی